26
Okt
08

Jiran yang mengghairahkan

KOTA INDAH- Aku Roy (bukan nama sebenar) ingin menceritakan pengalaman yang mengghairahkan aku pada ketika itu.pada waktu itu aku baru jer meningkat umur 17 tahun iaitu form 5.aku baru mula nak berjinak2 ngan dunia seks.tapi masa tu tak berapa sangat.aku nak cerita sikit tentang jiran rumah aku sebelum ni.sebelum nie ada sorang pemuda cina yang duk.aku ngan family pun memang mesra ngan pemuda tu tapi tiba2 suatu hari tu aku dengar cerita dia ke hutan tapi tak keluar2 dari hutan tu.kami semua pun menganggap yang dia dah takde lagi sebab dah lama tak balik.jadi,keluarganya pun menyewakan rumah yang diduduki oleh pemuda tu pada orang.mula2 aku pun tak tahu siapa yang nak menyewa rumah tu.sampai ar satu hari tu aku ternampak dan terdengar ada dua orang gadis sedang berbicara ngan keluarga pemuda tu untuk menyewa rumah tu serta bertanyakan tentang bayaran yang perlu dibayar tiap2 sebulan.aku lihat kedua2 gadis tu memang boleh tahan cantik.aku tengok diorang berdua dari atas ke bawah banyak kali.memang cun gileeerrrrrrrr woooooooo…tapi masa tu tak terfikir nak wat bukan2 sebab seronok sambut diorang sebagai jiran baru.mula2 tu takde apa2 yang berlaku.aku menyapa diorang berdua ngan bertanyakan nama dan umor diorang.sorang tu namanya linda dan sorang lagi ros (dua2 bukan nama sebenar).dua2 umornya 21 tahun.mereka jawab ngan penuh mesra.aku tengok cantik jer senyuman yang dilemparkan mereka.pastu aku minta diri nak masuk rumah.kebetulan diorang berpindah pada cuti penggal pertama sekolah aku.jadi mak,ayah dan adik2 aku dah plan nak gi bercuti.mereka ajak aku gi sekali tapi aku taknak sebab nak rehat2 kat rumah.kini tiba hari cuti yang ditunggu.mak,ayah dan adik2 aku bangun awal pagi kerana nak bertolak awal supaya sampai awal.mak ayah memberikan aku wang saku sebanyak RM50 untuk wat belanja.mereka ingin bercuti di Kuala Perlis selama 5 hari.setelah mereka bertolak,aku pun sambung tidor di ruang tamu.sedang nyenyak tidor,tiba2 aku dengar bunyi kereta dan sebuah lori berhenti di sebelah rumah aku.bila aku lihat rupa2nya linda dan ros baru sampai bersama2 barang2 mereka yang diangkut gunakan lori tersebut.”banyak jugak barang diorang nie..”kataku dlm hati.aku pun keluar rumah dan menyapa mereka.aku panggil diorang akak.”banyaknya barang akak berdua..nie semua dari rumah sewa lama ke?”tanyaku..linda jawab,”a’ah roy..nie semua barang2 kitorang dari rumah lama..”ros pulak tengah mengambil barang2 yang kecil2 untuk bawak dlm rumah.aku pun tanya pada diorang,”boleh roy tolong?”mereka kata boleh.selepas semua siap dibawak masok dan disusun,aku pun dipelawa minum oleh ros.aku minum ngan cepat.mereka gelak tengok aku.aku pun ikut tergelak.pastu aku mintak izin nak balik.sebenarnya corak rumah aku ialah rumah teres 2tingkat berkembar.jadi rumah jiran2 lain jauh2 sikit.jadi rumah aku berkembar ngan rumah akak2 tu ar.bila balik jer aku terbayang wajah diorang berdua.comel2.kini baru nak bermula kegilaan seks aku.satu hari tu aku ingin nak tengok pemandangan pada waktu senja di beranda atas.bila aku bukak ker pintu kat beranda tu,aku terlihat pemandangan yang lagi indah daripada pemandangan yang aku nak lihat.aku nampak banyak coli dan spender berwarna-warni tenggah dijemur diberanda rumah akak2 tu.aku tak keruan masa tu.rasa macam nak cium jer coli dan spender tu tanpa aku tahu mana satu linda punya dan mana satu ros punya.tapi masa tu memang aku masih tak berani lagi.jadi aku pun masok rumah semula.masa tu aku tengok kereta linda ada.jadi aku pun tak terfikir nak amik coli dan spender tu.aku pun tunggu malam menjelma.aku keluar semula ke beranda.aku tengok2 sama ada line clear@tak.nampaknya line memang clear cuma linda dan ros masih ada dirumah.aku dah tekad nak amik jugak coli dan spender diorang untuk aku cium.bukan curi tapi pas aku amik,aku nak pulang balik.aku pun panjat tembok pemisah kat beranda tu untuk menyeberang ke rumah akak2 tu.sapmpai jer kat coli dan spender tu,aku terus cium dulu sebab tak tahan.pas jer cium,aku cuba cabut coli dan spender tu dari ampaian.belum sempat aku nak seberang ke rumah aku,linda dan ros pun bukak pintu beranda rumah diorang.diorang tercongok kat pintu tengok aku bersama coli an spender diorang.aku betol2 terkejot dan terus terlepas semua pakaian dalam linda dan ros tu.aku minta maaf ngan diorang dan minta diorang tak cerita kat sape2.aku cakap aku wat nie 1st time dan takkan wat lagi.dan aku cakap aku wat semua tu sebab ghairah tengok coli yang cantik2 dan besar2.diorang ketawa.linda kata takpe.tapi…………….diorang pegang tangan aku dan bawak aku masok rumah diorang.aku pun ikot jer.diorang bawak aku masok bilik ros.aku tanya apa yang diorang nak wat kat aku.diorang jawab nak bagi aku rasa kenikmatan dan keghairahan sebenar.aku pun angguk dan tersenyum.diorang bukak baju sambil berjoget depan aku.sedangkan aku disuruh baring atas katil dan tunggu mereka serang.aku tengok diorang joget memang mengghairahkan.terpacak konek aku tengok.diorang yang tadi pakai t-shiart tight ngan kain skirt tight jugak,dah bukak dua2.yang tinggal pada badan diorang cuma coli ngan spender jer.diorang teros terjah kat atas badan aku.aku berciuman mulut ngan linda.aku memang tak tahu macamana nak bercium masa tu sebab nie 1st time aku.aku pun biar jer badan aku digomol.bila dah banyak kali linda dan ros cium aku,baru aku tahu macamna nak berciuman dan berkoloman lidah.aku kolom lidah linda pada mulanya sementara ros sedang menjilat dan menggigit manja puting tetek aku yang berbadan sasa nie.memang terasa nikmatnya.bila dah 10min kolom lidah linda,aku pun tarik rambut ros manja untuk berkoloman ngan ros pulak.linda pulak bermain2 ngan pusat aku.pastu dia teros cabut seluar track aku.maka terbojollah konek aku yang panjangnya 6inci nie yang masih tersembunyi di balik spender aku.linda semakin gersang lalu jilat konek aku dari luar spender aku.aku ulak sabil2 kolom lidah ros,aku ramas tetek ros dari luar coli dia yang berwarna pink tu.dia kegelian dan mengerang..”arghh..aaaahhhh..sedap sayang…lagi kuat..arghhh…”tu lah kata ros.aku makin rancak meramas teteknya.linda pulak sedang rancak membasahkan spender aku ngan air liurnya.aku betol2 tengah gersang.aku cabut coli ros,maka tersembollah puting teteknya yang kemerahan tu.cantik wooo..memang dah keras ar wa cakap luuuuu…aku tarik ros naik dan aku raba pepek dia..memang dah lencun.aku bukak sepender dia dan aku suruh dia duk kat kepala aku supaya aku boleh jilat biji kelentitnya.fuhhhh sedap siottt..sampai satu ketika,ros mengerang,”aaaargggghhhhhhhh”rupa2nya dia klimaks dan terpancut airnya ke dlm mulot aku.aku teros telan.memang sedap.mula2 memang masam tapi dah lama sedap sangat2.sambil menjilat,aku ramas teteknya semahunya.aku gentel2 putingnya.memang best giler.nak aku sambung lagi ke wahai pembaca?takpelah sampai sini dulu.tunggu serita seterusnya dlm “Jiran yang mengghairahkan 2″..TQ


2 Responses to “Jiran yang mengghairahkan”


  1. 28 Ogos 2014 at 3:03 pm

    Id wc amir379499. Girls only


Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 42 other followers

%d bloggers like this: